هزینه های طراحی سایت وردپرس

به این دلیل که سیستم مدیریت محتوا وردپرس یکی از محبوب ترین ها و پراستفاده ترین cms ها به شمار می آید همواره افراد به دنبال این موضوع هستند که متوجه شوند هزینه های طراحی سایت وردپرسی چه قدر است؟

حال شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که محبوبیت سیستم مدیریت محتوا وردپرس به چه دلایلی است؟

این سیستم مدیریت محتوا آماده، راحتی کار کردن با آن به خصوص برای کاربرانی است که اصلا آشنایی با دانش کد نویسی ندارند.

در این مقاله از شرکت وب تب ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله طراحی سایت وردپرس و اختصاصی قصد داریم به محاسبه هزینه های طراحی سایت وردپرس بپردازیم؛ امیدواریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی سایت با وردپرس

برآورد و محاسبه هزینه طراحی سایت وردپرسی

قیمت طراحی سایت وردپرس برای وب سایت های به عنوان مثال شرکتی، خبری، فروشگاهی و … متفاوت می باشد.

زیرا که هر کدام از این وب سایت ها امکانات و ویژگی های خاص و مخصوص به خود را دارا می باشند که همین عوامل می توانند تاثیرگذار زیادی در قیمت گذاری طراحی سایت وردپرس داشته باشد.

زمانی که شما قصد استفاده از طراحی سایت وردپرسی را داشته باشید با انتخاب فیچرها و امکانات شرکت مد نظر قیمت محاسبه شده را که با توجه به امکانات و ویژگی های خواسته شده شما در نظر گرفته شده است به افراد اعلام می کنند.

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با عوامل تاثیرگذار در قیمت محاسبه شده طراحی سایت وردپرس کسب کنید می توانید تا انتها با ما همراه باشید و اطلاعات مفیدی در این رابطه کسب کنید.

عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت وردپرسی

همان طور که به این نکته اشاره شد قیمت طراحی سایت وردپرس در تعرفه های مختلفی توسط شرکت های دیجیتال مارکتینگ به مشتریان خود ارائه می شود.
اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که این شرکت ها طبق چه عوامل و مواردی قیمت محاسبه شده را به مشتریان ارائه می کنند؟

1-تعیین نوع وب سایت و قابلیت های آن

پیش از این که اقدام به استفاده از خدمات طراحی سایت وردپرس کنید باید نوع وب سایت و فعالیت های مدنظر را مشخص کنید.
دسته بندی وب سایت ها در انواع مختلفی انجام می شود می توان از جمله این دسته بندی ها با وب سایت های خبری، شرکتی، فروشگاهی، املاکی، شخصی و … اشاره کرد.
هر کدام از این وب سایت ها دارای قابلیت و ساختارهای متفاوتی می باشند و به همین منظور طراحی آن ها نیز متفاوت می باشد.
قطعا به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاهی با طراحی سایت شخصی دارای تفاوت های بسیار زیادی می باشد و دلیل تفاوت قیمت طراحی این دو نوع وب سایت نیز به همین منظور است.
در واقع میزان فعالیت برای طراحی وب سایت و امکانات درخواستی برای قرار دادن در وب سایت در این بخش از عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت وردپرسی می باشد. 

هزینه های طراحی سایت با وردپرس چقدر است

2-اعتبار و حرفه ای بودن شرکت طراحی سایت

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی سایت وردپرس این است که شما به کدام از شرکت طراحی سایت مراجعه کنید؛ در این بخش شرکت مد نظر و داشتن اعتبار و نیروهای زبده تاثیر بسزایی در هزینه های محاسباتی دارد.
اصولا تجربه، تخصص و سابقه شرکت طراحی سایت در تعیین هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیر زیادی دارد.
اما نکته مهم این است که آیا راهی برای شناخت بهترین شرکت برای استفاده از خدمات طراحی سایت وردپرس وجود دارد؟
یکی از بهترین اقدامات برای تحلیل و بررسی شرکت مدنظر، مشاهده نمونه کارهای شرکت مد نظر است.
البته بعد از مشاهده نمونه کارها باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت مدنظر خدماتی مانند سئو و بهینه سازی، پشتیبانی و ورود اطلاعات به سایت وردپرسی را نیز به کاربران و مشتریان ارائه دهد.
محدوده قیمت طراحی سایت بسیار وسیع است، همین امر باعث سردرگمی خریداران شده است.
بسیاری از شرکت ها، اقدام به طراحی سایت با کمترین امکانات و در عین حال، بیشترین قیمت می کنند؛ در حالی که ممکن است شرکت دیگری سایتی با امکانات کامل را با قیمتی معقول به مشتری های خود ارائه دهد.

هزینه طراحی سایت وردپرسی

3-ظاهر و گرافیک وب سایت طراحی شده

ظاهر یا گرافیک وب سایتی که برای شما طراحی می شود نیز می تواند نکته و مورد مهمی در محاسبه قیمت طراحی سایت باشد.
طراحی رابط کاربری یا UI باید به نحوی باشد که تمام استانداردهای لازم در آن پیاده سازی شود. از آنجایی که اولین چیزی که کاربران می بینند ظاهر سایت است، پس باید به این نکته توجه زیادی شود.
البته رعایت نکات ux (تجربه کاربری) نیز بسیار حائز اهمیت می باشد؛ هر چه یک سایت به نحوی طراحی شده باشد که کاربر در سریعترین زمان و به راحتی بتواند به آنچه می خواهد دسترسی داشته باشد، ممکن است هزینه آن نیز افزایش یابد.

4-خرید هاست (میزبانی وب)

هزینه هاست یا همان میزبانی وب نیز با توجه به نوع فعالیت شما متفاوت می باشد و بر قیمت طراحی سایت وردپرس نیز تاثیرگذار می باشد.
هاست اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی از جمله گزینه هایی هستند که برای طراحی سایت می توان از آن ها به عنوان هاست (میزبان وب) استفاده کرد.
معمولا هنگام طراحی سایت وردپرس و در ابتدا از هاست های اشتراکی استفاده می شود سپس متناسب با نیاز سایت، تعداد کاربران و امکانات سخت افزاری هاست خود را ارتقا دهید.
بدین ترتیب شما می توانید در هزینه طراحی سایت وردپرس صرفه جویی کنید.

 

تعرفه طراحی سایت وردپرس

5-چند زبانه بودن وب سایت

ممکن است که کسب و کار و حوزه فعالیت شما محدود به ایران نباشد و با سایر کشورها نیز در ارتباط باشید.
به همین دلیل وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که از زبان های مد نظر دیگر نیز پشتیبانی کند.
سایت های دوزبانه یا چند زبانه به صاحبین کسب و کار کمک می کند تا روابط خود را گسترده تر کنند. با گسترش ارتباطات با سایر کشورها، می توانید فروش و اعتبار برند خود را افزایش دهید.
به طور کلی قیمت محاسبه شده برای طراحی سایت وردپرس دو یا چند زبانه نسبت به وب سایت های تک زبانه بیشتر است.

طراحی سایت وردپرس

6-پشتیبانی ماهانه یا سالانه

پشتیبانی وب سایت بعد از طراحی وب سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
زیرا که در واقع این امر نشان دهنده توجه و تعهد شرکت طراحی سایت به مشتری است.
با راه اندازی وب سایت، تمام سوالات مدیر سایت در رابطه با نحوه کار کردن با سیستم شروع می‌شود؛ همچنین بروزرسانی‌های سایت ممکن است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک متخصص برای رفع مشکلات و سوالاتش خواهد بود.
بسیاری از شرکت هایی که خدمات طراحی سایت وردپرس و سایر خدمات را ارائه می دهند از جمله شرکت وب تب، پشتیبانی وب سایت را به صورت ماهانه یا سالانه انجام می دهند و پس از اتمام این زمان، در صورت تمایل مشتری با پرداخت هزینه ای، پشتیبانی ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.