قیمت سئو | مشاهده تعرفه و هزینه های سئوسایت

میانگین قیمت سئو در سال 1402

قیمت سئو یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان کسب‌وکار آنلاین است. صرف هزینه برای سئو کردن سایت یکی از روش‌هایی‌ست که به شما در حذف هزینه‌های بالای تبلیغات کمک می‌کند. با این حال بسیار مهم است که با روش‌های قیمت دهی سئو آشنا باشید. به این ترتیب شما خواهید توانست بهترین شیوه‌ی قرارداد را برای بهینه سازی سایت خود انتخاب کنید.

تعرفه سئو سایت به عوامل متنوعی وابسته است که در این مطلب آن‌ها را عنوان خواهیم کرد. در حالت کلی می‌توان گفت میانگین قیمت خدمات سئو هر ساله با توجه به شرایط و وضعیت رقابت در بازار متفاوت خواهد بود.

این خدمات سئو، در واقع به نوعی رابطه شما و مشتریانتان خواهد بود. چرا که یک وب سایت تنها در صورتی که در همه زمینه‌ها از دیگر رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشد قادر است در صفحه اول سرچ گوگل جایگاهی را از آن خود کند. پس با استفاده از خدمات مربوط به بهینه سازی سایت و سئو در واقع برای بازاریابی قدرتمند و فعال نیز اقدام کرده‌اید. به همین دلیل سئو یکی از مبانی اصلی در موفقیت هر وب سایتی به شمار می‌رود. در حقیقت قیمت سئو سایت هزینه‌ای است که شما برای دیده شدن توسط مشتریان خود در فضای مجازی پرداخت می‌کنید. به تبع هر چه بیشتر در معرض دید باشد مشتریان بیشتری را نیز از آن خود خواهید کرد.

سئو سایت یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌ی بسیاری از مدیران کسب‌وکارها و سایت‌هاست. با توجه به حجم روزافزون رقابت‌ها در جذب مخاطب و مشتری، می‌توان این دغدغه را کاملاً به‌جا و ضروری دانست. از طرفی انتخاب‌های بسیاری در مسیر سئو سایت پیش روی شماست. یکی از سوال‌های اساسی این است که بهینه سازی سایت خود را باید به چه کسی بسپاریم؟

وب تب با ارائه‌ی بهترین خدمات سئو در حوزه‌ی کسب‌وکارهای مختلف، توانسته رضایت حداکثری مشتریان را در کوله‌بار سوابق خود داشته باشد. اگر به‌دنبال رساندن سایت خود به لینک‌های ابتدایی صفحات جستجو هستید، کافی‌ست کارتان را با مشاوره‌ رایگان ما آغاز کنید. بگذارید ابتدا کمی بیشتر در خصوص سئو و ضرورت آن حرف بزنیم.

معیارهای قیمت سئو و بهینه سازی سایت کدام است؟

قیمت سئو از جمله موضوعاتی است که امروزه برای بسیاری از آنلاین شاپ‌ها و وب سایت‌های دیگر مطرح است. سئو عملیاتی است که در طول آن وب سایت شما رتبه‌های بالایی را از گوگل دریافت کرده و در نتیجه به عنوان جایزه در صفحه اول جستجوی خود نمایش می‌دهد. نمایش یک سایت در صفحه اول سرچ گوگل موجب رشد سریع آن خواهد شد. چرا که به آسانی توسط کاربران دیده و پیدا می‌شود. همچنین به نوعی این پیام را به مخاطب انتقال می‌دهد که این وب سایت مورد اعتماد بوده و بازدیها و کاربران زیادی دارد. اما انجام عملیات سئو دارای پیچیدگی‌های زیادی بوده و البته که پروسه زمان‌بر نیز است. این مراحل با توجه به وضعیت فعلی سایت و آسیب‌ها و جریمه‌هایی که در گذشته داشته متفاوت خواهد بود. بنابراین قیمت سئو در مورد وب سایت‌های مختلف کمی با هم متفاوت است. با توجه به اینکه امروزه کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در دنیای مجازی رونق زیادی پیدا کرده است، در ادامه به بررسی ابعاد مختلف قیمت سئو می‌پردازیم.

سه نکته مهم که باید پیش از استعلام قیمت سئو بدانید!

زمانی که افراد با یک تیم سئو کار وارد مذاکره می‌شوند اولین سوال معمولا درباره هزینه سئو و جایگاه و مدت زمان مورد نیاز برای رسیدن به آن است. در حالی که در گام نخست باید روی موارد دیگری تمرکز داشته باشند.

 حفظ جایگاه مهم‌تر از رسیدن به آن است.

سئو کاران به خوبی می‌دانند که حفظ جایگاه به مراتب مهم‌تر از دستیابی به آن است. روش‌های زیادی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توان یک وب سایت را به جایگاه بالایی در صفحه سرچ گوگل رساند. برخی از این روش‌ها آمیخته با تقلب است که به آن سئوی کلاه سیاه گفته می‌شود و برخی دیگر که زمان بیشتری نیاز دارد بر اساس اصول و استانداردهای خاصی است که کلاه سفید گفته می‌شود. اما اگر به شیوه‌ای درست وب سایت شما جایگاه به دست نیاورده باشد به سرعت موقعیت خود را از دست خواهد داد. بنابراین در زمان عقد قراردادقبل از قیمت سئو به زمانی که اعلام شده برای سئو توجه کنید. این زمان نباید کوتاه‌تر از حد استاندارد باشد و گرنه تقلبی در کار است. 

فعالیت مداوم روی سایت

برای اینکه بدانید آیا تیم سئو کار شما به طور دائم و مرتب بر روی سایت شما مشغول به فعالیت هستند یا نه بهتر است گزارش کارهای انجام شده را از آن‌‌ها درخواست کنید. در گزارشی که به شما داده خواهد شد باید دقت کنید چقدر برای سئو کردن سایت شما وقت گذاشته شده و آیا این کار تداوم داشته یا خیر؟ مهم است بدانید آیا همه لینک‌ها به صورت یکباره قرار داده شده است یا خیر؟ نکته آخر اینکه شخصی کار سئو سایت شما را انجام داده و یا توسط ربات انجام شده است. در قیمت سئو و هزینه نهایی تمام این موارد را باید در نظر بگیرید.

همیشگی بودن کار سئوی سایت

توجه داشته باشید که سئو برای کسب جایگاه در گوگل یک پروسه دائمی است. بنابراین در زمان عقد قرارداد از اقدامات لازم برای آینده وب سایت نیز پرس و جو کنید. چرا که بعد از به دست آوردن رتبه در گوگل برای ماندن در آن جایگاه نیز باید اقدامات و تدابیری را در نظر داشته باشید.

قیمت سئو بر چه مبنایی محاسبه می شود؟

نمی‌توان گفت شرکت‌های خدمات سئو فرمول خاصی را برای محاسبه قیمت سئو به کار می‌گیرند. عوامل بسیاری بر تعیین هزینه سئو تاثیر می‌گذارند. هر وبسایتی شرایط خاص خود را دارد و هر مشتری‌ای به دنبال هدف منحصربه‌فرد خود است.

از طرفی الگوریتم‌های گوگل مدام تغییر کرده و شما نیاز به ایجاد تغییرات در استراتژی‌ها خواهید داشت. اما می‌توان در حالت کلی گفت هدفی که دنبال می‌کنید، اصلی‌ترین شاخص در تعیین هزینه سئوی سایت است. این اهداف تعیین می‌کنند که سایت شما به چه چیزهایی نیاز دارد و هر یک از این نیازها چه میزان انرژی و زمان و هزینه به شما تحمیل خواهند کرد.

در زیر برخی از عواملی را که در محاسبه‌ی هزینه‌ی سئو موثرند مرور می‌کنیم:

  • سختی کلمات کلیدی.
  • تعداد کلمات کلیدی.
  • حجم محتوای سئو شده‌ی مورد نیاز.
  • وضعیت فعلی سایت و میزان تغییراتی که باید در آن اعمال شود.
  • جایگاهی که قصد دارید به آن برسید (صفحه یا رتبه‌ی چندم در گوگل).
  • زمان تعیین شده برای رسیدن به هدف.
  • آنالیز رقبا و کیفیت کار آن‌ها

اما علاوه بر این‌ها روش محاسبه‌ی قیمت در خدمات سئو به نوع قرارداد شما و روش قیمت دهی نیز وابسته است. این موضوع را در ادامه کمی بسط می‌دهیم.

قیمت سئو بر چه مبنایی محاسبه می شود؟

انواع روش های قیمت دهی سئو (مزایا+معایب)

در قراردادهای مربوط به سئو سایت، هزینه سئو به روش‌های مختلفی محاسبه می‌شود. در واقع شما به عنوان صاحب سایت می‌توانید از انواع پکیج‌های سئوی سایت استفاده کنید. هر یک از این پکیج‌ها و شیوه‌های ارائه‌ی خدمات شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارند. 

برای درک بهتر موضوع مهم‌ترین انواع روش‌های قیمت دهی سئو را در ادامه بررسی خواهیم کرد. هم‌چنین مزیت‌ها و معایب آن‌ها را نیز مرور می‌کنیم. به این ترتیب شما خواهید توانست با توجه به نیاز خود نسبت به انتخاب هر یک اقدام کرده و از تخصص سئوکاران زبده‌ی وب تب کمال استفاده را ببرید.

قیمت دهی ساعتی سئو

یکی از شیوه‌های بستن قرارداد در حوزه‌ی سئو، به صورت ساعتی است. در این شیوه قیمت سئو برای تعداد ساعات مشخص محاسبه شده و در قرارداد ذکر می‌شود.

این نوع قراردادها عموماً برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار خوب هستند. هم‌چنین اگر شما بخواهید خود بخش قابل توجهی از سئوی سایت خود را انجام دهید، می‌توانید از تیم ما بخواهید تا کارهای اولیه را برایتان اجرا کرده و بقیه‌ی مسیر را به شما بسپارند. به این ترتیب شما هزینه‌ی کم‌تری پرداخت خواهید کرد و نیاز به همکاری بلند مدت نخواهید داشت.

البته این شیوه از همکاری می‌تواند معایبی نیز داشته باشد. در غالب موارد افرادی که به سراغ این روش می‌روند، به نتایج مطلوب خود دست پیدا نمی‌کنند و نتایج مشخصی نیز برای شما توسط مجری پروژه تعیین نخواهد شد.

قیمت دهی ماهانه سئو

اگر کسب‌وکار شما کمی بزرگ‌تر است، بهتر است به سراغ قراردادهای ماهانه سئو بروید. قیمت سئو به صورت ماهانه صرفه‌ی بیشتری برایتان نسبت به قرارداد ساعتی خواهد داشت. هم‌چنین می‌توان این روش را از فعالیت ساعتی سئو موثرتر دانست. چرا که در بلند مدت شما نتایج بهتری را کسب خواهید کرد.

تعیین هزینه ماهانه سئو با توجه به میزان کارهای انجام شده در ماه انجام می‌شود. این موضوع نیز بستگی بسیاری به نوع سایت شما و فعالیت‌های مورد نیاز برای سایت خواهد داشت.

قیمت دهی سئو بر اساس کلمات کلیدی

این‌جا شرایط کم‌کم مشخص‌تر شده و در چارچوب کاملی قرار می‌گیرند. اگر قصد دارید برای کلمات کلیدی خاصی سایت خود را سئو کنید، می‌توانید از چنین قراردادی استفاده کنید. البته همان‌طور که می‌دانید سئو شدن سایت نیاز به بهینه سازی سایت در دو حوزه‌ی سئو داخلی و سئو خارجی دارد. به همین دلیل در ابتدا برای موفقیت در سئو باید برنامه‌ریزی کاملی صورت گرفته و سایت از هر نظر آماده باشد.

از این رو این شیوه اغلب برای سایت‌هایی که کارهای مقدماتی سئو را به انجام رسانده‌اند مفید است. برخی سایت‌ها نیز ممکن است در بسیاری از کلمه‌های کلیدی در صفحه‌ی اول گوگل حضور داشته باشند و بخواهند در کلمات کلیدی جدیدی وضعیت سئو را بهبود دهند.

برای مثال اگر شما بخش جدیدی را به فروشگاه خود اضافه کرده‌اید، می‌توانید برای بهبود فعالیت خود، در کلمات کلیدی مربوط به آن بخش نسبت به بستن قرارداد سئو اقدام کنید. قیمت سئو در چنین شرایطی به میزان سختی کلمه کلیدی بستگی دارد. چرا که در بعضی از کی‌وردها رقابت بسیار شدید است و انرژی و زمان زیادی برای موفقیت نیاز خواهید داشت.

قیمت دهی پروژه‌ای سئو

در قیمت دهی پروژه‌ای شما مطمئن‌ترین مسیر را پیش روی خود دارید. شما در چنین قراردادی اهدافی مشخص داشته و بر سر رسیدن به آن‌ها توافق می‌کنید. قیمت گذاری نیز با توجه به هدف مورد نظر و جزئیات آن تعیین خواهد شد.

برای مثال شما ممکن است بخواهید در تعدادی از کلمات کلیدی به صفحه‌ی اول گوگل برسید. یا دوست داشته باشید در یک کلمه‌ی کلیدی در نتایج اول تا سوم باشید. هم‌چنین شما می‌توانید قرارداد را بر اساس میزان ترافیک سایت پیش برده و درخواست رسیدن به حجم خاصی از بازدید را داشته باشید.

تعیین قیمت سئو در این مورد نیز به اهداف تعیین شده و وضعیت کنونی وبسایت شما بستگی دارد.

قیمت سئو بر اساس افزایش ترافیک

سئو کار شما در این روش تضمین می‌کند که ترافیک سایت تا اندازه مشخصی افزایش یابد. برای این کار نیز مدت زمانی را مشخص خواهد کرد. البته به یاد داشته باشید که افزایش یافتن ترافیک در سایت شما دقیقا به معنای فروش بیشتر نیست. برای اینکه این موضوع به افزایش فروش نیز منجر گردد باید اصطلاحات و عبارات کلیدی نیز در قالب محصولات سایت مورد استفاده قرار گیرد. در این صورت همزمان با افزایش یافتن ترافیک سایت شاهد بالا رفتن میزان فروش نیز خواهیم بود.

قیمت سئو در پروژه‌ های شراکتی

در این نوع از قرارداد سئو کار در منزله یکی از صاحبین کار به شمار می‌رود و به نوعی صاحب کار خواهد شد. بنابراین با تشخیص خود از اقداماتی که منجر به فروش بیشتر خواهند شد استفاده می‌کند. اقداماتی مانند:

  • خرید بک لینک
  • تعیین محتواهای تولیدی
  • کار کردن روی عبارات کلیدی
  • ساعت‌های مناسب برای فعالیت
    و مواردی از این دست که به فروش بیشتر محصول کمک کند. این شیوه برای کار با یک سئو کار تازه کار روش ایده‌آلی است. زیرا زرومه‌ای قابل قبول و قوی وجود ندارد که کارفرما را برای واگذاری خدمات سئو به وی متقاعد نماید. از طرف دیگر برای صاحب وب سایت نیز روشی مناسب است زیرا هزینه‌ای برای سئو پرداخت نمی‌کند و تنها بخشی از فروش که عملا نتیجه زحمات سئو کار است به وی واگذار می‌گردد. البته در این خصوص تنها قیمت سئو نباید مد نظر قرار داده شود. چرا که اگر فردی که به عنوان سئو کار انتخاب می‌کنید به اندازه کافی اطلاعات و تخصص نداشته باشد رتبه سایت شما افت کرده و جایگاه شما در گوگل تنزل پیدا خواهد کرد.

انتظارات و واقعیات درباره سئو

بسیاری از صاحبین کسب و کار در واقع از نحو عملکرد سئو و اثر آن بر روی سایت و فروش محصول خود خبر ندارند. این از اصلی‌ترین تفاوت‌های بین وب سایت‌های بزرگ و کوچک است. توصیه می‌شود تا حتما درباره سئو و شیوه کار آن مطالعه کرده و اطلاعات زیادی در این باره به دست آورید. سئو یک فرآیند گام به گام نیست و استفاده از روش‌ها و شگردهای مخصوص به آن کمک زیادی به پیشبرد سایت در اخذ جایگاه ایده‌آل دارد. بنابراین تخصص و رزومه‌ی قوی سئو کار باید بر قیمت سئو ارجحیت داشته باشد.

آیا سرمایه گذاری بر روی سئو سایت، ارزش دارد؟

سئو سایت همانند طراحی آن هزینه دارد. اما بالاخره ما انسان هستیم و قبل از هر کاری سعی می‌کنیم دو دو تا چهار تا کنیم، حتماً با خود می‌اندیشید که آیا سئو سایت ارزش صرف هزینه را دارد یا خیر؟ از دیدگاه ما بله، سئو سایت به دلایل زیادی ارزش سرمایه‌گذاری را دارد، تنها چند دلیل زیر به خوبی شما را قانع می‌کنند که حتماً بر روی سئو سایت خود سرمایه‌گذاری کنید.

 

استفاده از پتانسیل بالای موتور‌های جستجو

سئو یک صنعت 65 میلیارد دلاری است. اما چرا این همه ارزش دارد؟ چون به پتانسیل بالای موتورهای جستجو متکی است. روزانه صدها هزار نفر در سراسر جهان حدود سه میلیارد و نیم جستجو را انجام می‌دهند و همه آنها به نتایجی که موتورهای جستجو در اختیارشان قرار می‌دهند، اعتماد می‌کنند. سئو راهی مطمئن برای استفاده از این پتانسیل عظیم است. سئو باعث می‌شود موتورهای جستجو، کاربران را به وب‌سایت شما هدایت کنند و این به معنی اعتبار شماست؛ کیست که نخواهد از این اعتبار به نفع کسب و کار خود استفاده کند.

 

کاهش هزینه‌های تبلیغاتی

تا حالا فکر کرده‌اید که با چقدر هزینه می‌توانید خود را به بازار هدفتان معرفی کنید. بازار ایران بسیار بزرگ است، به همین دلیل تبلیغات در آن بسیار پرهزینه است. اما اعضای همین بازار بزرگ، امروزه برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود به اینترنت مراجعه می‌کنند. خیلی از ما قبل از اینکه اقدام به خرید چیزی بکنیم، در اینترنت درباره آن تحقیق می‌کنیم. سئو سایت با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر از تبلیغات محیطی، مخاطب را به وب‌سایت شما می‌کشاند و خواه ناخواه مجموعه شما را با او معرفی می‌کند. در ضمن ارزش این معرفی، بسیار بسیار بیشتر از یک نگاه گذرا به تبلیغات محیطی یا تلویزیونی است که گاهاً حتی باعث تکدر خاطر بیننده می‌شوند.

 

بلند مدت بودن نتایج سئو

اگر شما با استفاده از خدمات سئو، رتبه وب‌سایت خود را ارتقا دهید، تا مدت‌ها این رتبه را حفظ خواهید. مگر اینکه وب‌سایت خود را آپدیت نکنید، یا اینکه مراقب رقیبان خود نباشید. این بدان معنی است که شما تا مدت‌ها می‌توانید از نتیجه شیرین سئو وب‌سایت خود بهره‌مند شوید. چه تبلیغ دیگری را سراغ دارید که این چنین بازده بلند مدتی داشته باشد؟

دلیل قیمت سئو ارزان چیست؟

در بسیاری از اوقات افراد تنها ژست یک سئو کار حرفه‌ای را به خود می‌گیرند در حالی که به هیچ وجه در این زمینه از دانش بالایی برخوردار نیستند. این افراد مشتریان و کارفرماهایی را پیدا می‌کنند که یک نگرش درست نسبت به سئو و اهداف آن ندارند. از شیوه‌های تقلب در آن مطلع نیستند و تنها به دنبال دریافت رتبه از گوگل برای یک عبارت خاص هستند. بعد از پیدا کردن این افراد با دادن قیمت‌های ارزان آن‌ها را برای عقد قرارداد متقاعد می‌کنند. اما باید گفت که متاسفانه قیمت سئو ارزان نوعی تله برای شما است که در حقیقت پول خود را دور ریخته‌اید. به یاد داشته باشید مهم‌ترین موضوع در رابطه با سئو سایت طولانی بودن خدمات و البته نتایج حاصل از آن است. رتبه در گوگل در زمان کوتاهی قابل دستیابی است اما اگر این رتبه برای مدت زمان طولانی محفوظ بماند اهمیت دارد و کارآمد خواهد بود.

قیمت سئوی انواع سایت

قیمت سئوی انواع سایت

سئو کردن سایت‌هایی با کاربری‌های مختلف نیز می‌توانید هزینه‌های متفاوت داشته باشد. چرا که در هر یک از حوزه‌های فعالیت سایت‌ها، شرایط و ویژگی‌های خاصی در سایت و کسب‌وکار مورد نظر مشاهده می‌شود.

برای مثال اگر در حوزه‌ای تعداد سایت‌های فعال و قدرتمند بسیار زیاد باشد، کار شما برای سئو کردن سایت و رساندن آن به صدر نتایج گوگل سخت خواهد بود. در مقابل اگر شما وارد کسب‌وکاری شده‌اید که هنوز افراد و شرکت‌های بسیاری وارد آن نشده‌اند، خواهید توانست در زمان کم‌تری به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.

هم‌چنین نوع فعالیت سایت نیز باعث می‌شود روش‌های سئو کردن برای هر یک تفاوت داشته باشد. ما در وب تب انواع وب سایت‌های فروشگاهی، پزشکی، گردشگری و … را با بهترین قیمت و در کم‌ترین زمان بهینه سازی می‌کنیم.

 

مدیریت منابع در سئو به چه معنا است و چه اثری بر قیمت سئو دارد؟

با وجودی که گوگل بیشتر از 200 فاکتور مختلف را برای رتبه دهی به وب سایت‌ها اعلام کرده است اما تنها بر روی سه فاکتور اصلی تمرکز دارد.

 

معماری داده‌ها

قابل پایش بودن و میزان دسترسی بالای موتورهای جستجو به مطالب در این بخش حایز اهمیت است. از تکنیک‌های سئو به خوبی استفاده شده باشد . سرعت آن نیز تا حد ممکن بالا باشد.

 

 محتوا

در تولید محتوا باید از راه کارهای نوین برای نوشتن استفاده کرد و متن باید ارزشمند و مطابق با عباراتی باشد که در گوگل مورد جستجو قرار می‌گیرد. همینطور کاربر بعد از خواندن آن باید احساس رضایت‌مندی داشته باشد تا دوباره برای کسب اطلاعات به وب سایت شما مراجعه کند.

 

 بک لینک

استفاده از بک لینک باید کاملا حالت طبیعی داشته باشد. تقلب و روش اشتباه در این مورد خیلی سریع توسط ربات‌ها و الگوریتم‌های گوگل مشخص می‌شود.
بنا بر آن چه گفته شد وضعیت فعلی سایت شما در فاکتورهای گفته شده نیز در برآورد هزینه سئوی آن تاثیر گذار خواهد بود.

برای سئو سایت چه میزان بودجه باید در نظر گرفت؟

اگر مایل به استخدام یک سئو کار حرفه‌ای یا استفاده از خدمات یک تیم حرفه‌ای سئو باشید لازم است تا چیزی در حدود 5 میلیون تومان در ماه برای دریافت این خدمات در نظر بگیرید. اما اگر سایت و کسب و کار بزرگ باشد این رقم از 20 تا 50 میلیون تومان می‌تواند متغیر باشد. رقم دقیق به ابعاد کار و وضعیت فعلی وب سایت بستگی دارد. اما اگر امکان پرداخت هزینه‌های گفته شده برای سئو با کیفیت و حرفه‌ای را ندارید بهترین گزینه برای شما دریافت خدمات و مشاوره‌های سئو داخلی است. در این صورت برای بخش‌های دیگری همچون آنالیز سایت و توسعه محتوایی آن با یک سئو کار حرفه‌ای همکاری کرده که هزینه کمتری نیز در بر خواهد داشت.

اهداف شما از سئو سایت چیست؟

یکی از فاکتورهای مهم در برآورد قیمت سئو اهدافی است که شما به کمک سئو کردن سایت انتظار دارید برآورده شود. بنابراین پیش از تعیین میزان بودجه این اهداف را به طور کامل و واضح مشخص کنید. این اهداف شامل:

  •  میزان درآمدی که شما انتظار دارید از سایت خود به دست آورید چقدر است؟
  • چه معیارهایی برای ارزیابی کردن موفقیت وب سایت خود در نظر دارید؟

با وجودی که داشتن رتبه بالا یکی از اهداف مهم در سئو به شمار می‌رود اما نمی‌توان آن را مهم‌ترین هدف دانست. بنابراین در تعریف موفقیت وب سایت باید فاکتورهای دیگری را در نظر داشته باشید از قبیل:

  •  بهبود یافتن میزان ترافیک طبیعی در سایت در مثلا n درصد
  • بالا رفتن نرخ تبدیل در ابعاد مثلا m در ماه
  •  افزایش یافتن میزان درآمد در یه دوره زمانی مشخص به x درصد

بعد از این مرحله و مشخص نمودن هدف و خواسته‌های خود از نتیجه سئو می‌توانید به برآورد درستی از بودجه‌ای که باید برای این منظور در نظر بگیرید دست پیدا کنید. همچنین اهداف و انتظارات شما تکنیک‌هایی را که سئو کار باید اتخاذ نماید تعیین می‌کند. در واقع بعد از اینکه شما اهداف را مشخص کردید سئو کار بررسی‌های لازم در خصوص سایت شما را آغاز می‌کند. این بررسی‌ها شامل:

  •  وضعیت سایت شما از نظر ساختار اطلاعات نسبت به رقبا دارای چه وضعیتی است؟
  •  سایت شما از نظر محتوایی در چه وضعیتی نسبت به رقبا قرار دارد؟
  •  بک لینک‌های موجود در سایت شما از چه کیفیتی برخوردار هستند؟

این موارد در کنار اهداف به سئو کار امکان می‌دهد تا قیمت سئو سایت شما را به درستی برآورد کرده و به شما اعلام کند.

در برآورد قیمت سئو چه آیتم‌هایی در نظر گرفته می‌شود؟

هر یک از بخش‌های: سئو داخلی- طراحی کردن لندینگ پیج- تحقیق درباره کلمات کلیدی- آنالیز کردن سایت رقبا- سئو تکنیکال و سئو خارجی و بهبود سرعت و میزان زمان موردنیاز برای بهبود آن‌ها در تعیین هزینه نهایی تاثیر گذار بوده و توسط سئو کار در نظر گرفته خواهد شد.

میانگین هزینه سئو سایت گردشگری

رقابت در بین سایت‌های گردشگری بسیار شدید است. به همین دلیل سئو کردن یک سایت فعال در حوزه گردشگری و به ویژه آژانس‌های هواپیمایی دردسرهای خاص خود را دارد.

برای موفقیت در این زمینه علاوه بر سئوی تکنیکال، داخلی و خارجی، نیاز مبرمی به تولید محتوای بسیار با کیفیت و اختصاصی خواهید داشت. هم‌چنین درک نیاز کاربران و برآورده کردن آن نکته‌ایست که نباید از آن غافل شوید.

هر چه دامنه‌ی فعالیت شما گسترده‌تر باشد، نیاز به صرف هزینه‌ی بیشتری خواهید داشت. برای مثال برخی از سایت‌ها فقط در یکی از زمینه‌های فروش بلیط، رزرو اقامتگاه، مدیریت تور و … فعالیت می‌کنند. اما برخی از شرکت‌ها که در تمام این حوزه‌ها فعالند، برای افزایش رتبه در هر یک از این زمینه‌ها نیاز به زمان و صرف هزینه‌ی بیشتری خواهند داشت.

میانگین قیمت سئو سایت فروشگاهی

میانگین قیمت سئو سایت فروشگاهی

یکی از خدمات مهم ما، بهینه سازی سایت فروشگاهی‌ست. تعرفه بهینه سازی این نوع سایت نیز با توجه به عواملی که در بخش‌های قبل بیان کردیم تعیین می‌شود.

معمولاً با توجه به نوع محصول و زمینه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، قیمت سئو متفاوت خواهد بود. هم‌چنین مواردی هم‌چون حجم محصولات، نوع دسته‌بندی‌ها، نیاز به وبلاگ، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و … نیز بر هزینه سئو سایت فروشگاهی موثرند.

میانگین هزینه سئو سایت شرکتی

اگر یک سایت شرکتی دارید برای آن‌که بتوانید از رقبای تجاری خود پیشی بگیرید، بهتر است سئو کردن سایت را در اولویت قرار دهید. در سئو سایت شرکتی در اغلب موارد شما مسیر سختی را پیش رو ندارید. چرا که زمینه‌ی فعالیت‌تان مشخص است و می‌توانید تمرکز را بر روی کلمات کلیدی خاصی بگذارید.

به این ترتیب با تعیین بهترین و مرتبط‌ترین کلمات کلیدی توسط تیم سئو، تعرفه بهینه سازی سایت تعیین شده و با برنامه‌ریزی دقیق به هدف مورد نظرتان خواهید رسید.

میانگین هزینه سئو سایت شرکتی

برای رسیدن به صفحه اول گوگل چه قدر زمان نیاز است؟

رسیدن به صفحه اول گوگل کار ساده‌ای نیست؛ اما غیرممکن هم نخواهد بود. بسته به شرایط مختلف، این زمان می‌تواند از چند هفته تا چند ماه متغیر باشد. نوع محتوا، طول محتوا، برنامه زمان‌بندی و چگونگی انتشار آن‌ها در کنار به‌کارگیری دقیق و تخصصی اصول سئو، از جمله مواردی است که می‌تواند این زمان را دست‌خوش تغییر کند و رسیدن به صفحه اول گوگل را در سریع‌ترین زمان ممکن، میسر سازد.

قیمت سئو را نباید به عنوان مهم‌ترین فاکتور در تعیین سئو کار و خدمات دریافتی تلقی کرد. به یاد داشته باشید که علیرغم زود بازده نبودن سئو در فروش مانند تبلیغات اما از اصول لازمه برای رشد و شکوفایی سایت شما در دراز مدت است و همین امر بر روی فروش شما نیز در گذر زمان تاثیر زیادی خواهد گذاشت. بنابراین به سئو به چشم یک امر کوتاه مدت نگاه نکنید زیرا فعالیتی است که باید در بستر زمان ادامه داشته باشد. به همین خاطر در این زمینه هرگز فریب وعده‌ی قیمت‌های ارزان و پرت را نخورید چرا که یک سئو بی کیفیت و یا تقلبی دور ریختن پول و زمان شما خواهد بود. حتی در برخی از اوقات موجب می‌شود تا هزینه رهایی از آثار سئو بی کیفیت و غلط بیشتر نیز باشد.

قیمت سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت به اموری اشاره دارد که درون سایت انجام می‌شود و سبب ارتقای رتبه و کسب جایگاه بهتر سایت در موتورهای جستجو می‌شود. حجم کاری، وضعیت کنونی سایت و مدت زمان نیاز از مواردی است که هزینه بهینه‌سازی سایت و قیمت سئو داخلی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

قیمت سئو خارجی سایت

سئو داخلی سایت به اموری اشاره دارد که درون سایت انجام می‌شود و سبب ارتقای رتبه و کسب جایگاه بهتر سایت در موتورهای جستجو می‌شود. حجم کاری، وضعیت کنونی سایت و مدت زمان نیاز از مواردی است که هزینه بهینه‌سازی سایت و قیمت سئو داخلی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

قیمت سئو سایت وردپرس

وردپرس به‌دلیل مزایای ارزشمند خود، از جمله سیستم‌های پرطرفدار برای راه‌اندازی سایت و مدیریت محتوا است. قیمت سئو در سایت‌های وردپرس به عواملی همچون هزینه بهینه‌سازی سایت، تغییرات قالب، نصب پلاگین، افزودن صفحات، انجام تنظیمات، طراحی و تقویت سایت بستگی دارد.

آیا هزینه برای سئو سایت در پیشرفت شما تاثیر دارد؟

به طور قطع سئوی استاندارد و اصولی، سبب ارتقای رتبه، جایگاه و به دنبال آن بهتر و بیشتر دیده‌شدن شما خواهد شد. موضوعی که شاه‌کلید مهمی در کسب موفقیت و توسعه کسب و کار اینترنتی به شمار می‌رود.

آیا بعد از رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز به هزینه است؟

حفظ و تداوم جایگاه و رتبه بالا، عامل مهمی در توسعه و حفظ موفقیت است. لذا صرف هزینه بهینه‌سازی سایت و ماندن در رتبه اول، عاملی است که می‌تواند شما را در مسیر موفقیت حفظ نماید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت سئو سایت

نوع دامنه، عمر و جایگاه کنونی سایت، حوزه فعالیت و میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی، حجم کاری و میزان محتوای تخصصی مورد نیاز، آنالیز و بررسی وضعیت رقبا، مدت زمان رسیدن به هدف و پشتیبانی و حفظ خدمات از مهم‌ترین موارد در قیمت سئو سایت محسوب می‌شود.

پکیج های هزینه سئو وب تب

وب تب را اغلب کاربران به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های حوزه‌ی کسب‌وکار دیجیتال می‌شناسند. افتخار ما این است که در تمام بخش‌های کسب‌وکار آنلاین مشتری در کنارش هستیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاورد.

خدمات سئو سایت سایت وب تب، شامل پکیج‌هایی‌ست که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود نسبت به انتخاب آن‌ها اقدام کنید. مزیت این پکیج‌ها تنوع از نظر قیمت بوده و به شما کمک می‌کند تا همان اندازه که ضرورت دارد و به دنبال آن هستید سرمایه‌گذاری و هزینه کنید.

همین حالا می‌توانید با انتخاب پکیج مورد نظر خود و انجام بررسی‌های اولیه فرآیند بهینه سازی سایت خود را آغاز کنید و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

پکیج های سئو

خدمات سئو

3-4.5
میلیون
تومان
ماهانه

مدت قرارداد 12 ماه

کلمات و عبارات برای سئو به انتخاب شرکت

تعداد کلمات و عبارات سئو: ؟

سئو داخلی ✔

سئو محتوا ✔

سئو تکنیکال ✔

سئو خارجی(off page)

رپورتاژ آگهی

تضمین

پایه

9 - 7
میلیون
تومان
ماهانه

مدت قرارداد 12-9 ماه

کلمات و عبارات برای سئو
به انتخاب شما

تعداد کلمات و عبارات سئو: 5

سئو داخلی ✔

سئو محتوا ✔

سئو تکنیکال ✔

سئو خارجی(off page) ✔

رپورتاژ آگهی 3 ماه

تضمین

معمولی

15 - 10
میلیون
تومان
ماهانه

مدت قرارداد 12-9 ماه

کلمات و عبارات برای سئو
به انتخاب شما

تعداد کلمات و عبارات سئو: 10 – 5

سئو داخلی ✔

سئو محتوا ✔

سئو تکنیکال ✔

سئو خارجی (off page) ✔

رپورتاژ آگهی 6 ماه

تضمین

حرفه ای

20 - 12
میلیون
تومان
ماهانه

مدت قرارداد 12-6 ماه

کلمات و عبارات برای سئو
به انتخاب شما

تعداد کلمات و عبارات سئو: 10 – 5

سئو داخلی ✔

سئو محتوا ✔

سئو تکنیکال ✔

سئو خارجی(off page) ✔

رپورتاژ آگهی  ماهانه

تضمین ✔

1- قیمت ها بعد از بررسی سختی کلمات ممکن است مقداری کمتر یا بیشتر از بازه باشد.
2- تعداد کلمات سئو سایت پس از بررسی و تحلیل نتایج به دست آمده از ابزار های سئو (بر اساس محبوبیت و بازدید کلمه) مشخص میشود.
3- کلیه کارهایی که برای پکیج ها انجام میشود در حالت تضمین شده و تضمین نشده تفاوتی ندارد برای توضیح بیشتر تماس بگیرید.

عکس رتبه سایت شما از نظر گوگل

رتبه سایت شما از نظر گوگل

ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک کرده تا وارد سایت gtmetrix شوید سپس با صفحه‌ای مطابق قسمت اول تصویر مواجه می شوید در این مرحله طبق تصویر در فیلد نشان داده شده آدرس سایت خود را به صورت کامل وارد کرده سپس بر روی دکمه test your site کلیک کنید سپس بعد از چند ثانیه با صفحه‌ای مطابق قسمت دوم تصویر مواجه خواهید شد سپس کاراکتری که به صورت حروف انگلیسی هست رو مشاهده خواهید کرد که اون کاراکتر رو باید در فیلد مربوط به رتبه سایت در فرم فوق وارد نمایید.

سوالات متداول

قیمت سئوسایت چه گونه محاسبه می شود؟

قیمت دقیقی برای انجام سئو وجود ندارد و هر شرکت  که کار سئو را انجام می دهد، قیمت پیشنهادی خود را دارد.در صورتیکه می خواهید قیمت دقیقی از بهینه سازی سایت داشته باشید می توانید با مشاوران شرکت تماس حاصل نمایید.

منظور از انواع قیمت سئو سایت چیست؟

دو نوع بهینه سازی برای یک وب سایت باید صورت پذیرد که آن وب سایت به بهترین نتیجه ممکن در موتور های جستجو دست یابد.

 

  • مهمترین هزینه سئو مربوط به قیمت سئو داخلی می باشد.
  • دومین مورد مربوط به بهینه سازی در خارج از سایت می باشد.

قیمت سئو در سال 1402 چه گونه است؟

روش های گوناگونی برای مشخص کردن قیمت وجود دارد اما هیچ تعرفه و هزینه ثابتی برای سئو سایت وجود ندارد و هزینه های میانگین برای بهینه سازی به عوامل متعددی بستگی دارد که باید برای هر پروژه بصورت جداگانه بررسی شود تا میانگین هزینه بهینه سازی یک وب سایت مشخص شود.