بهترین جایگزین های افزونه Yoast seo

امروزه در سیستم های وردپرس افزونه های بسیاری برای سئو سایت وردپرس عرضه شده است. یکی از بهترین ابزارهای سئو، Yoast نام دارد. این افزونه به راحتی نیازهای کاربر را در زمینه های مختلف برطرف می کند. افزونه Yoast seo موفق به دریافت نمره عالی 4.8 از 5 شده است.

این افزونه در دو نسخه پرمیوم و رایگان عرضه شده است. به منظور دسترسی به تمام امکانات این افزونه باید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید. اما در مخزن وردپرس، افزونه های دیگری یافت شده و امکان استفاده از آن ها وجود دارد. در این مقاله بهترین جایگزین های افزونه Yoast seo را بررسی خواهیم کرد.

قیمت سئو سایت

چرا باید به دنبال جایگزینی برای Yoast seo بود؟

این افزونه در جایگاه خود بسیار عالی بوده و امکانات متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد. از طرفی هیچ افزونه ای کامل نبوده و افزونه های جایگزین موجب بهترشدن سایت می شوند. افزونه Yoast seo به دلیل ویژگی های خود طرفداران بسیاری دارد.

در حالی که امکانات زیاد این افزونه برای کاربران تازه کار چندان مناسب به نظر نمی رسد. بنابراین، در صورت اهمیت به سئو سایت خود و تمایل به استفاده از افزونه های ساده تر باید به دنبال جایگزینی برای yoast seo باشید. هریک از این افزونه های انواع مختلفی داشته و در ادامه به شرح و بررسی آن ها می پردازیم.

جایگزین های افزونه Yoast seo

این ابزار کاربردی جایگزین های فراوانی را ارائه داده است. هریک از آن ها از ویژگی هایی برخوردار بوده و امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهند. در صورت سختی کار با افزونه yoast seo قادر به نصب و استفاده از آن ها خواهید بود.

افزونه رنک مث (Rank Math)

خدمات سئو سایت

در صورت جستجو برای بهترین افزونه های yoast، رنک مث جایگزین مناسبی خواهد بود. این افزونه رایگان بوده و بیش از 400هزار بار دانلود و نصب شده است. این افزونه نمره قابل توجه 4.9 از 5 را دریافت کرده و با یکبار استفاده با امکانات آن آشنا خواهید شد.

Yoast اجازه بهینه سازی پست را بر اساس تنها یک کلمه کلیدی می دهد. در حالی که در رنک مث قادر به استفاده از کلمه کلیدی تا سقف 5 عدد خواهید بود. استفاده 5 بار از کلمه کلیدی بسیار مفید بوده و به بهینه سازی سایت از دید سئو داخلی کمک می کند.

افزونه سئو پرسور (SeoPressor)

از دیگر جایگزین های جذاب و کاربردی به جای yoast، سئو پرسور نام دارد. در حال حاضر این افزونه به بیش از 25 میلیون وب سایت وردپرسی خدمات ارائه می دهد. داده ها و خدمات ارائه شده توسط این افزونه کامل بوده و کاربر را از نصب افزونه های دیگر بی نیاز می کند.

از جمله معایب این افزونه، رایگان نبودن آن است. به منظور استفاده از امکانات افزونه سئو پرسور باید ماهی 9.9 دلار پرداخت شود. با وجود افزونه های رایگان دیگر سئو پرسور چندان به صرفه به نظر نمی رسد. اما در صورت مهم نبودن هزینه این افزونه گزینه جذابی برای شما خواهد بود. 

سفارش سئو سایت

افزونه All in one seo pack

نخستین نسخه از این افزونه در سال 2007 منتشر شده و نشان دهنده سابقه طولانی آن است. از طرفی این افزونه بیش از 2 میلیون بار نصب شده و امتیاز 4.5 از 5 را کسب کرده است. این افزونه امکانات متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

راه اندازی اتوماتیک نقشه سایت، بهبود عملکرد وبسایت، اعلام نکات مثبت و منفی و ارائه پیشنهاداتی به منظور تقویت محتوا از جمله امکانات آن است. به علاوه، تمام تنظیمات مربوط به سئو را در یک صفحه در اختیار داشته و به نوعی برتری آن نسبت به سایر افزونه ها محسوب می شود.

افزونه سئوپرس Seo Press

سئو سایت در تهران

در صورت تمایل به استفاده از افزونه ساده ولی کامل و انجام امور سئو، سئوپرس گزینه مناسبی به نظر می رسد. این افزونه در حال حاضر بیش از 100هزار بار نصب شده و نمره عالی 4.9 را کسب کرده است. امکانات ارائه شده توسط این افزونه شامل موارد مختلفی می شود.

  • اتصال به گوگل آنالیتیکس
  • تشکیل سایت مپ یا همان نقشه سایت
  • پیش نمایش صفحات در توییتر و فیس بوک
  • انجام تمام ریدایرکت های موجود

بنابراین با استفاده از افزونه سئوپرس از امکانات فوق بهره مند خواهید شد. این افزونه در دو نسخه پولی و رایگان موجود است. پشتیبانی از زبان فارسی از دیگر مزایای آن بوده و برای کاربر دشواری به همراه نخواهد داشت.

افزونه The seo framework

از دیگر ابزار بهترین جایگزین های افزونه  The seo framework ،Yoast seo نام دارد. این افزونه از لحاظ محبوبیت قابل مقایسه با سایر افزونه ها نیست. اما امکانات ارائه شده توسط این افزونه فوق العاده بوده و بالا است. لیست امکانات ارائه شده توسط این افزونه پاسخگوی نیاز افراد مبتدی یا حرفه ای خواهد بود.

نکته مهم در این افزونه، استفاده رایگان از اغلب امکانات آن بوده و نیاز به پرداخت هزینه نخواهید داشت. در صورت استفاده از افزونه The seo framework نیازی به افزونه دیگر نخواهید داشت. از جمله برجسته ترین امکانات این افزونه به شرح زیر است.

  • جلوگیری از ایندکس صفحات 404
  • تشکیل اتوماتیک “تگ کنونیکال”
  • ایجاد نقشه سایت
  • امکان اتصال سایت به سرچ کنسول گوگل و …

با استفاده از این افزونه سایت شما رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب خواهد کرد. برای مثال با نصب این افزونه، قادر به نگارش عنوان و متادیسکریپشن اختصاصی برای هر صفحه خواهید بود. از طرفی درصورت عدم رعایت نکاتی برای محتوا، به شما هشدار خواهد داد.

ویژگی های منحصر به فرد The seo framework

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این افزونه قابلیت ارتقاء آن است. کاربر با نصب پلاگین دیگری به نام Extension Manager قادر به پیاده سازی قابلیت های بیشتری در افزونه اصلی خواهد بود. این ویژگی به تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی و ثبت اطلاعات کسب و کار و محل زندگی کمک می کند.

این افزونه تاکید زیادی بر سادگی دارد. از همین جهت گزینه ای مناسب برای افرادی با تجربه کمتر در سئو محسوب می شود. در حال حاضر این افزونه امتحان خود را پس داده و در میان کاربران محبوبیت چشمگیری دارد.

جمع بندی نهایی

بهترین جایگزین های افزونه Yoast seo شامل موارد مختلفی می شود. برخی از آن ها رایگان بوده و برخی دیگر با پرداخت وجه مورد استفاده قرار می گیرند. افزونه Yoast برای افراد مبتدی دشوار به نظر می رسد. اما با جایگزین این افزونه ها، به راحتی قادر به استفاده از آن ها خواهید بود. امیدواریم مطالعه این مقاله به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما کمک کرده باشد.

برای انجام خدمات مربوط به بهینه سازی و سئو سایت می توانید با تیم تخصصی وب تب در ارتباط باشید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.