چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

کسی نمی تواند ادعا کند که سایت او به ترافیک ورودی احتیاج ندارد. حتی اگر شما یک نویسنده وبلاگ باشید که تنها قصدش کمک به جامعه است، حتما علاقه مند هستید که سایت شما دیده شود و مورد توجه قرار گیرد. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای این کار به شدت به شما کمک می کند. درآمدزایی هیچ وب سایتی بدون افزایش ترافیک ورودی افزایش نمی یابد. به همین خاطر در این مطلب به بالا بردن رتبه سایت در گوگل می پردازیم. “افزایش رتبه گوگل” اصطلاحی است که به این منظور استفاده می شود. همانطور که میدانید هدف اصلی در سئو سایت، همین افزایش رتبه گوگل است.

خدمات سئو سایت

چرا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مهم است؟

در حال حاضر پرطرفدارترین موتور جستجوی دنیا، گوگل است. در مورد بیشتر عباراتی که در گوگل جستجو می شود، نتایجی بالغ بر 10 صفحه ی 10 لینکه نمایش داده می شود. ولی کدام یک از این 100 لینک رتبه بندی شده، کلیک و ورودی بیشتری دریافت می کنند؟ بله درست حدس زدید؛ حضور در صفحه اول یعنی شما شانس جذب مخاطب بیشتری دارید. به همین ترتیب هرچه رتبه گوگل شما بالاتر باشد، شرایط برای بهره وری مناسب تر است. سرعت ایندکس گوگل این روزها بسیار بالا رفته و نیاز نیست خیلی منتظر باشید تا گوگل سایت شما را ببیند ولی به جای آن باید وقت زیادی را صرف تهیه استراتژی و تولید محتوا، سئو داخلی، خارجی، تکنیکال و … کنید.

افزایش رتبه گوگل چطور ممکن می شود؟

چند سال قبل شما با چند برچسب و تکرار کلمات کلیدی می توانستید، افزایش رتبه گوگل را تجربه کنید. در زمان حال ولی داستان متفاوت شده است. آپدیت های پیوسته ی هوش مصنوعی و ا
لگوریتم های گوگل باعث شده تا فریب ربات آن سخت و در مواردی ناممکن شود. به همین منظور 
بهترین روش برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل استفاده از متدهای سئو کلاه سفید است. در پروژه هایی که به شرکت وب تب سپرده می شود، ما از همین متدها استفاده می کنیم. روش های کلاه سفید یعنی عدم استفاده از مواردی که از دید گوگل غیرقانونی و غیر منطقی است. استفاده از این سبک سئو شاید نسبت به کلاه سیاه و خاکستری زمانبندی طولانی تری را برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، پیش پای شما قرار دهد؛ ولی در عوض میدانید که اگر فردا روزی ربات گوگل هوشمندتر شد، شما را جریمه نمی کند.

نکاتی کلی برای بالا بردن رتبه گوگل

رتبه سایت در گوگل تحت تاثیر عوامل مختلفی است. در ادامه با ذکر برخی از مهم ترین نکات برای افزایش رتبه گوگل شما را راهنمایی می کنیم:

انتخاب نام مناسب برای دامنه

کدام سایت را به راحتی و بدون جستجو در گوگل بازدید می کنید؟ نام دامنه ی آن چند حرف است؟ آیا تا به حال سر انتخاب حروف درست و املای آن دچار تردید شده اید؟ نام دامنه ای که معنی مرتبط با بیزینس شما دارد، کوتاه است و املای آسانی دارد، برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و ترند شدن مناسب تر است. به عنوان مثال specialimmigration.com از لحاظ ارتباط با کسب و کار مهاجرت مناسب است، ولی میتوانست آسان تر هم باشد.

رعایت اصول سئو داخلی

متا تایتل و تگ h1 اهمیت فراوانی برای معرفی صفحه شما به گوگل دارند. پس اگر به دنبال قرار گرفتن در صفحه اول گوگل هستید و وقت کافی هم دارید، می توانید اصول سئو داخلی را مطالعه کرده و از رعایت آن در سایت خود اطمینان حاصل کنید.

 

سفارش سئو سایت

ظاهر، عملکرد و سرعت سایت

فرض بر اینکه شما موفق به افزایش رتبه در گوگل شدید و کاربری وارد سایت شما شده است. چه چیزی باعث می شود او دوباره به این سایت سر بزند؟ اگر دکمه ای در سایت عملکردی که باید را نداشته باشد، ظاهر سایت نامرتب و ناموزون باشد و باز کردن هر صفحه از سایت بالای 10 ثانیه وقت کاربر را بگیرد، آیا باز هم به شما سر می زند؟ گوگل این فرآیند را به خصوص برای سایت هایی که در صفحه اول قرار می گیرند، رصد می کند. اگر عملکرد و سرعت سایت شما هم سطح رقبا نباشد، محتوای با کیفیت هم نادیده گرفته می شود و رتبه شما افت می کند. 

ایندکس شدن و نقشه سایت

این امکان وجود دارد که با یک خط کد دسترسی ربات گوگل به کل سایت شما بسته شده باشد. همچنین نقشه سایت شما راه را برای خواندن و ذخیره سازی سایت به گوگل نشان می دهد. پس بالا بردن رتبه گوگل با داشتن نقشه سایت و رعایت اصول سئو تکنیکال آسان تر خواهد شد.

    خدمات افزایش رتبه گوگل و قرار گرفتن در صفحه اول

    اگر مایل هستید پروسه ی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و بالا بردن رتبه سایت خود در گوگل را برون سپاری کنید، وب تب می تواند به شما کمک کند. پلن های ما به صورت متنوع و با زمان بندی و هزینه های متفاوتی ارائه می شوند. حداقل زمانبندی در پروژه های افزایش رتبه ما به صورت 6 ماهه خواهد بود که شما می توانید به صورت پیش پرداخت یا ماهیانه تسویه حساب نمایید. همانطور که میدانید برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل شما باید محتوای بهتر و با کیفیت بیشتری نسبت به رقبای خود تولید کرده باشید. ما از مراکز و شرکت هایی که تولید محتوای خود را به صورت درون سازمانی انجام می دهند، استقبال می کنیم؛ زیرا این امر سبب می شود تا کارشناسانی تولید محتوا را انجام دهند که به خوبی به موضوعات درون بیزینس واقف هستند. در اینصورت ما استراتژی و تقویم تولید محتوا را برای تیم شما فراهم میکنیم. اگر چنین امکانی در شرکت شما نباشد ما علاوه بر خدمات سئو (افزایش رتبه گوگل) خدمات تولید محتوا را هم عهده دار می شویم. 

    سخن آخر

    همانطور که میدانید مجموعه ی ما با هدف سروسامان دادن به کسب و کار اینترنتی ایرانیان عزیز ایجاد شده است. پس اگر مایل به بالابردن رتبه سایت در گوگل هستید، از طریق فرم زیر درخواست مشروح خود را برای ما بفرستید. پلن و هزینه های پیشنهادی برای شما ارسال می شود و چنانچه مایل باشید، در جلسه ای خدمت شما ارائه خواهد شد.  

      دیدگاه شما

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.