ویژگی بهترین شرکت سئو در تهران

ویژگی بهترین شرکت سئو در تهران + مراحل انتخاب بهترین شرکت سئو

کارهای متعدد و پرزحمت برای طراحی سایت شاید ابتدای راه دیجیتال مارکتینگ باشد اما برای رشد و معرفی برند خود در ادامه راه احتیاج به استفاده از کانال‌های بازاریابی دیجیتال مختلف مانند سئو دارید، اگر شما ساکن شهر تهران باشید احتمالاً در جستجوی انتخاب بهترین شرکت سئو در تهران برای پیشرفت وب‌سایت خود هستید، در این مقاله به بررسی ویژگی‌های بهترین شرکت سئو در تهران خواهیم پرداخت.

خدمات سئو سایت

شرکت سئو چیست؟

سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاندکس یکی از قوی‌ترین کانال‌های بازاریابی است. مرحله اول رقابت وب‌سایت‌ها در زمینه سئو می‌باشد چراکه با سئو خوب و مناسب می‌توان روزانه هزاران بازدیدکننده را به‌صورت رایگان وارد سایت کرد.

به دلیل اهمیت و سطح رقابت بالا در بازاریابی دیجیتال، شرکت‌های سئو با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای مانند کیورد ریسرچ، تولید محتوای سئو شده، تحلیل رقبا، آنالیز سئو داخلی، لینک‌سازی، رپرتاژ آگهی و غیره وب‌سایت را برای دریافت رتبه بهتر در موتورهای جستجو بهینه می‌کنند.

اصولاً بهترین شرکت‌های سئو تجربه‌های فراوانی در صنایع مختلف دارند و احتمالاً در حوزه شما نیز وب‌سایتی را بهینه‌سازی کرده باشند. این که برون‌سپاری خدمات سئو به یک شرکت تا چه اندازه می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد بحثی است که حتماً به آن خواهیم پرداخت.

بک شرکت سئو چه ویژگی هایی دارد

اگر بهترین شرکت‌های سئو در  تهران را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که اولین کاری که در این شرکت‌ها انجام می‌شود آنالیز اولیه وب‌سایت است. این آنالیز شامل بررسی قابلیت ایندکس سایت، فعالیت‌های صورت‌ گرفته در بررسی سئو داخلی، صفحات اضافی، قدمت دامنه، نقشه سایت، سابقه سایت و وضعیت سایت در SERP گوگل می‌شود.

در مرحله بعد که یکی از مهم‌ترین قسمت‌های تدوین استراتژی سئو سایت است، روند فعالیت رقبا شامل تعداد مقالات منتشر شده، تعداد کلمات کلیدی موجود در صفحه اول گوگل، سرعت سایت، روند سئو خارجی (رپورتاژها)، میزان سرچ برند، فعالیت در سوشال‌مدیا و غیره مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد. این تحلیل به دلیل آنکه دید کلی از مقدار هزینه و زمان‌بندی تقریبی دریافت رتبه کلمات کلیدی به ما می‌دهد، بسیار اهمیت دارد.

روند تولید محتوا و زمان‌بندی انتشار آن‌ها بخصوص برای کرولر های گوگل و میزان اعتماد این موتور جستجو به ما نقش اساسی دارد. پیش از ایجاد تقویم محتوایی، قاعدتاً باید کیورد ریسرچ و تحقیق کلمات کلیدی به‌صورت دقیق انجام شده باشد.

مشاوره سئو سایت

سئو داخلی به‌صورت گسترده و مستمر باید روی سایت پیاده‌سازی شود. در ابتدا باید بر اساس لیست ایرادات فنی و محتوایی، موارد بهینه شوند و سپس در طول مدت فعالیت همواره از بهینه بودن مواردی مانند سرعت سایت، استفاده از اسکیماهای متنوع، تولید محتوای سئو شده، نگارش موضوعات بر اساس نیاز کاربر و قوانین کپی‌رایتینگ و غیره بررسی و اجرا شود.

سئو خارجی اصولاً بخش عمده‌ای از فعالیت سئو سایت را بعد از رفع موارد سئو داخلی در بر می‌گیرد. میزان تأثیر لینک‌سازی بر اساس تحلیل رقبا، استفاده از سوشال سیگنال، سایه ترسناک گوگل پنالتی با فعالیت کلاه‌سیاه و هزینه‌های رپورتاژ آگهی مواردی است که می‌بایست در پلن سئو خارجی سایت رعایت شود.

سئو فرایندی نیست که در یک شب اتفاق بیفتد. تمامی فعالیت‌های انجام شده چه روی سایت چه خارج از آن، نیازمند زمان حداقل چندماهه تا رسیدن به رتبه‌های بالا در گوگل است که این زمان بسته به‌شدت رقابت در صنعت ممکن است تا چند سال هم به طول بی انجامد.

یکی از نکات مهم انتخاب بهترین شرکت سئو در تهران، میزان ارتباطات آن‌ها با مشتریان و کارفرمایان است. بیلان‌های کاری به شما دید کاملی از فعالیت‌های انجام شده روی سایت، رپورتاژ ها، روند رشد سرچ کنسول، آنالیتیکس و رتبه کلمات کلیدی می‌دهد و بهتر است هر ماه این موضوع را از مجری پروژه طلب کنید.

مراحل گام به گام انتخاب شرکت سئو

چرا سئو برای کسب‌وکارهای تهران مهم است؟

همان‌طور که می‌دانید هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار مخصوصاً در شهری مانند تهران بسیار سنگین است. علاوه بر هزینه اجاره ماهیانه میلیون‌تومانی هزینه‌های جاری و انبارداری، شما همواره باید نگران تعداد مشتری باشید تا حداقل هزینه و درآمد را به تعادل برسانید. برای بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین که به علت محدودیت اعمال شده بر فضای سوشال‌مدیا مانند اینستاگرام قصد راه‌اندازی وب‌سایت و حضور در این فضا را دارند نیز سئو بسیار پراهمیت است، همچنین برندهای مطرح، شرکت‌های تولیدی و خدماتی نیز که پیش‌ازاین با طراحی وب‌سایت پایگاه خود را در وب ایجاد کردند، برای جذب مخاطب و دیجیتال برندینگ به سئو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کانال‌های بازاریابی نیازمندند.

فوائدی که برون‌سپاری خدمات سئو دارد عبارت است از:

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها و مشکلات استخدام مستقیم افراد
  • ایجاد زمان بیشتر برای بهبود روند کسب‌وکار
  • همکاری با شرکتی در این زمینه تخصصی که تجربه و دانش فنی بالایی دارد.
  • دریافت مشاوره‌های دقیق و فنی در ادامه روند پروژه
  • اطمینان از حصول نتایج بعد از مدت‌زمان تعیین شده

همچنین بخوانید:

چه زمانی به مشاوره در سئو نیاز است؟

چرا سئو سایت شرکتی یا خدماتی اهمیت دارد؟

مراحل انتخاب بهترین شرکت سئو در تهران

اگر در برون‌سپاری خدمات سئو به یک شرکت معتبر به جمع‌بندی رسیده‌اید، بهتر است کمی هم در مورد نحوه انتخاب بهترین شرکت سئو در تهران تحقیق کنید، این موارد عبارت‌اند از:

  1. جستجو برای یافتن شرکت‌های سئو: این جستجو می‌تواند شامل سرچ همین کلمه در گوگل یا پرس‌وجو از دوستان و حتی رقبا برای رسیدن به شرکت سئو معتبر در صنعت خود است. یکی از اصلی‌ترین روش‌های انتخاب شرکت‌های سئو در تهران توسط کارفرمایان، ارجاعات توسط کسب‌وکارهایی است که در زمینه سئو با یک شرکت معتبر موفق بوده‌اند.
  2. بودجه‌بندی و مشخص‌کردن اهداف: صرفاً گفتن این جمله که می‌خواهم با جستجوی کلمه X در صفحه گوگل نشان داده شوم، کافی نیست. شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار باید برای شروع هر فعالیتی طرح توجیهی داشته باشید و در آن اهداف خود را مشخص کنید. برخی از اهداف از انجام سئو سایت شامل افزایش میزان دیده‌شدن وب‌سایت، افزایش تعداد ورودی ارگانیک از گوگل، کسب شهرت بیشتر در صنعت یا افزایش فروش باشد
  3. بررسی عملکرد گذشته شرکت سئو: وقتی مشتریان به سراغ کسب‌وکار شما می‌آیند، احتمالاً پیش از آن به عکس‌های محیط کار، نظرات افراد مختلف، بررسی‌ها و مطالعات موردی شما نگاه می‌کنند تا ببینند کار شما در مقایسه با رقبا چگونه است. به همین ترتیب، هنگامی که در مورد شرکت‌های سئو در شهر تهران تحقیق می‌کنید، شما نیز می‌بایست همین کار را انجام دهید.
  4. پرس‌وجو از مشتریان آن‌ها: یکی از بهترین راه‌ها برای شناخت نقاط ضعف و قوت یک شرکت سئو، صحبت با مشتریانی است که آن‌ها در بخش نمونه کارها قرار دادند. این مشتریان علاوه بر نظرات مثبتی که در مورد نحوه فعالیت شرکت دارند، قطعاً نکاتی را به شما متذکر می‌شوند که در ادامه همکاری با این آژانس تأثیرگذار است
  5. برگزاری جلسه اولیه: بعد از برقراری تماس با شرکت‌های سئو مستقر در کلان‌شهر تهران و جویا شدن لیست خدمات و قیمت آن‌ها، تحقیق خود را به یک یا دو شرکت معطوف و ترجیحاً با آن‌ها جلسه حضوری یا آنلاین برگزار کنید. بهتر است پیش از جلسه آشنایی مقدماتی با مفاهیم سئو داشته باشید و در طول جلسه سؤالاتی از آن‌ها بپرسید.

ویژگی‌های بهترین شرکت سئو تهران

نمونه کارهای قوی: سئو یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو به صورتی است که نمی‌توان به شرکتی که فاقد سابقه کار و نمونه کار در این حوزه باشد اعتماد کرد.

سابقه فعالیت و حضور در صنعت سئو: اگر شرکتی بتواند بعد از گذشت 5 سال به فعالیت خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ ادامه دهد و سودده باشد، طبیعتاً می‌تواند در استحکام و رشد کسب و کار شما نیز کمک کند.

وضعیت خود شرکت در کلمات کلیدی مرتبط با خود: یک شرکت سئو که خود در کلمات کلیدی مطرح مرتبط با صنعت خود مدعی است، اعتماد بیشتری به شما برای ادامه همکاری می‌دهد.

قیمت سئو سایت

نتیجه گیری

امروزه برای موفقیت در کسب‌وکار آنلاین نیاز به تولید محتوای تخصصی و سئو شده دارید تا امتیاز خوبی در موتورهای جستجو بگیرید، در این مقاله بررسی کردیم که این وظیفه را به عهده شرکت‌های سئو بگزاریم تا کار را به‌صورت تخصصی‌تر انجام دهند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.