چگونه بهترین شرکت سئو در تهران را بشناسیم؟

چگونه بهترین شرکت سئو در تهران را بشناسیم؟

اگر به دنبال کسب‌وکار دیجیتال و استفاده از پتانسیل فضای مجازی برای گسترش کسب‌وکار خود باشید، احتمالا با تبلیغات صدها و شاید هم هزاران شرکت فعال در زمینه سئو روبه‌رو شدید که وعده افزایش ترافیک ارگانیک، رتبه‌بندی بهتر و افزایش نرخ تبدیل را می‌دهند.  این انتخاب زمانی دشوارتر می‌شود که بدانید تمام موفقیت شما در حوزه  دیجیتال مارکتینگ به فعالیت‌های این شرکت بستگی دارد.

هر کسب‌وکاری برای بازاریابی در دنیای دیجتیال نیازمند یک کمپین خوب بهینه‌سازی موتور جستجو است و می‌دانیم که همه کسب‌وکارها دوست دارند در میان ده نتیجه برتر گوگل جایگاهی داشته باشند. پس باید روی شرکتی سرمایه‌گذاری کنید که زمان و هزینه شما را هدر نداده و بهترین بازاریابی آنلاین را  ارائه دهد.

در این مطلب نکات و ویژگی‌هایی را معرفی می‌کنیم که به شما در شناسایی بهترین شرکت سئو در تهران کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید.

خدمات سئو سایت

چرا انتخاب شرکت سئو در تهران مهم است؟

اتخاذ یک تصمیم هنگام انتخاب شرکت سئو، پیامدهای عمده‌ای برای کسب‌وکار شما در پی خواهد داشت. با یک انتخاب درست می‌توانید در هر بخش از کسب‌وکار جهشی محسوس را تجربه کنید؛ فروش شما افزایش خواهد یافت، می‌توانید بودجه تبلیغاتی را کاهش  دهید، تجربه کاربر را بهبود ببخشید و از مزایای تبلیغ دهان به دهان استفاده کنید. خدمات سئو سایت در تهران شامل استفاده از تکنیک‌هایی مانند شناسایی کلمات کلیدی در حوزه فعالیت شما، شناسایی و بررسی سایت‌های رقیب، تولید محتوای مفید و کاربردی، استفاده از تکنیک‌های سئوی داخلی و خارجی، لینک‌دهی، رپورتاژ و … خواهد بود؛ اما نکته‌ای که باید حتما به آن توجه کنید این است که نتایج کار شرکت سئو معمولا بلافاصله مشخص نخواهد شد و سئوسازی یک کار زمان‌بر است. در نتیجه اگر انتخاب درستی نداشته باشید علاوه بر هزینه، زمان را نیز از دست خواهید دادید. علاوه بر این استفاده از تکنیک‌های اشتباه مانند سئو کلاه سیاه می‌تواند کسب‌وکار شما را با زیان‌های سنگین روبه‌رو کند.

اهمیت انتخاب شرکت سئو در تهران

نکات مهم در انتخاب یک شرکت سئو مناسب

رعایت نکات کلیدی زیر به شما کمک می‌کنید در میان هزاران شرکت فعال در این زمینه، بهترین شرکت را انتخاب کرده و موفقیت خود را تضمین کنید.

اهداف خود را دقیقا مشخص کنید.

قبل از اینکه به سراغ انتخاب یک شرکت سئو بروید، اهدافی که از سئو کردن سایت خود دنبال می‌کنید، مشخص کنید.  صرفا اینکه بالای لیست گوگل باشید، کمکی به کسب‌وکار شما نخواهد کرد. برای جلوگیری از ابهام باید دقیقا بدانید به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا هدف شما افزایش فروش محصول است یا برای کلمات کلیدی خاصی به دنبال رتبه‌بندی بالا هستید؟  آیا ترجیح می‌دهید مخاطبان گسترده‌ای داشته باشید یا به دنبال مخاطبان محدود اما وفادار هستید؟ آیا برای جذب فالور به استفاده از تأثیر رسانه‌های اجتماعی فکر می‌کنید و یا به دنبال مقاله سئو شده برای بالا بردن رنکینگ هستید؟ پاسخ به این سوالات به شما و تیم سئو کمک می‌کند بهترین نتیجه را کسب کنید.

نمونه کارهای شرکت را بررسی کنید.

به کار آنها نگاهی بیندازید و با وب سایت آنها شروع کنید. آیا این شرکت با موفقیت سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کرده است؟ آیا آنها در جستجوی کلمات کلیدی خود توانسته‌اند به رنک‌پیج بالا دست پیدا کنند؟ اگر این شرکت نتوانسته سایت خود را بهینه کند و در بالای فهرست گوگل جای بگیرد، به احتمال زیاد نمی‌تواند به شما کمک کند.

یک شرکت اخلاقی انتخاب کنید.

قبل از تحقیق در مورد شرکت‌های سئو، بد نیست به عنوان صاحب یک کسب‌وکار که به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در فضای مجازی است با اصول اولیه سئو آشنا شوید. دانستن اینکه سئو چیست، چگونه کار می‌کند و چگونه نتایج به طور واقع‌بینانه به دست می‌آید، به شما در تشخیص شیوه‌های سئو اخلاقی و نادرست کمک خواهد کرد.

مشاوره سئو سایت

قبل از امضای قرارداد با یک شرکت سئو، مطمئن شوید که آنها به دستورالعمل‌های موتورهای جستجو پایبند هستند. سئو کلاه سیاه، که اصطلاحی برای شیوه‌های بهینه‌سازی غیراخلاقی است، می‌تواند ترافیک سریع ایجاد کند، اما اگر ربات‌های گوگل متوجه شوند از این ابزارها استفاده کرده‌اید، با گوگل پنالتی روبه‌رو می‌شوید و کسب‌وکار آنلاین شما ممکن است برای همیشه از بین برود.

هیچ کس نمی‌تواند نتایج را تضمین کند.

تکنیک‌های سئو، شبیه چوب جادو نیست؛ پس به آنچه که یک شرکت تضمین می‌کند، توجه کنید. اگر شرکتی مدعی است که مکان خاصی در گوگل یا تعداد معینی از بازدیدکنندگان سایت شما را «ضمانت می‌کند»، از او دوری کنید. غیرممکن است کسی بتواند یک رتبه خاص را وعده دهد، تنها تعهدی که باید انتظار داشته باشید این است که شرکت مورد نظر شما درک عمیقی از عملکرد موتور جستجو داشته باشد؛ الگوریتم جستجوی گوگل دائما در حال به روز‌رسانی و بهینه‌سازی است. باید شرکتی را انتخاب کنید که از این به‌روزرسانی‌ها مطلع بوده و در جریان آخرین تغییرات باشد.

ویژگی های بهترین شرکت سئو در تهران

انتظار شفافیت داشته باشید.

شرکتی که انتخاب می‌کنید باید به تمام سوالات شما پاسخ دهد و با ارائه اطلاعات سئو، ابهامات شما را کاملاً برطرف کند. مراقب شرکت‌هایی باشید که در مورد فرآیند، شیوه‌ها یا کارمندان خود اطلاعاتی ارائه نمی‌کنند. این پنهان‌کاری به احتمال زیاد به دلیل استفاده از سئو کلاه سیاه و استفاده از روش‌هایی مانند خرید لینک، استفاده بیش از حد از کلمات لکیدی و …. است. سئو یک علم موشکی یا یک فرمول مخفی نیست. یک شرکت خوب سئو روند خود را به اشتراک می‌گذارد، توضیح می‌دهد که چرا کارها را به روش خاصی انجام می‌دهد، و در مورد اینکه سئو چیست و چگونه کار می کند بیشتر به شما آموزش می‌دهد. در برخی شرکت‌ها مانند شرکت وب‌تب پیش از هر قراردادی می‌توانید از یک جلسه مشاوره رایگان استفاده کرده و همه ابهامات خود را بر طرف کنید.

همچنین بخوانید:

تبلیغات کلیکی چیست و چه تأثیری بر سئو سایت خواهد داشت؟

معرفی بهترین ابزارهای سئو داخلی در سال ۲۰۲۳

هیچ روش ارزان، سریع و آسانی وجود ندارد.

اگرچه بازاریابی اینترنتی مقرون به‌صرفه‌ترین روش تبلیغات است، اما سئوی مناسب نیاز به زمان و بودجه دارد. موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم‌های خود را تغییر می‌دهند و بازاریابی اینترنتی باید یک فرآیند تدریجی و مداوم باشد تا در طول زمان به بهترین نتایج دست یابد. یک راه بهتر برای مدیریت سئو، قرارداد ماهانه یا سالانه است تا اطمینان حاصل شود که شرکت سئو نتایج را حفظ کرده و سایت شما را به طور مداوم تبلیغ می‌کند.

آنها بیش از یک گزارش ارائه می‌دهند.

قبل از بستن قرارداد با یک شرکت، از آنها در مورد نحوه گزارش نتایج بپرسید. گزارش گوگل آنالیتیکس عالی است، اما بیشتر از آن، مهم این است که آن‌ها دائما در حال تجزیه و تحلیل باشند که سایت به کجا می‌رود، کدام تکنیک کار می‌کند و کدام بی‌فایده است. بهترین شرکت‌های سئو برنامه بازاریابی شما را بر اساس نتایج ماه‌های قبل انجام می‌دهند. مطمئن شوید که آنها فقط اعداد را به شما نشان نمی‌دهند، بلکه مشاهدات را تجزیه و تحلیل و تفسیر می‌کنند تا به پیشرفت شرکت شما کمک کنند.

قیمت سئو سایت

جمع‌ بندی

گوگل بارد یک ابزار ربات چت است که در رقابت با چت جی‌پی‌تی راه‌اندازی شده است. این برنامه برای شبیه‌سازی مکالمات انسانی طراحی شده و ترکیبی از پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی است که می‌تواند در واکنش به هر سوالی، پاسخ‌هایی منطقی، واقع‌بینانه و به‌روز ارائه کند. گوگل بارد با کمک زبان لامدا، یک مکالمه کاملا طبیعی با کاربر خود خواهد داشت و با استفاده از پردازش اطلاعات کاربران در سطح وب، می‌تواند حتی به سوالات انتزاعی، پاسخ دهد. این چت بات هنوز مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند و به طور رسمی در دسترس عموم قرار نگرفته است.

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.